תפריט נגישות

לידים לעסקים
השוואת מחירים > בעלי מקצוע > מחשבים ואינטרנט > קידום אתרים > מאמרים > מהם השלבים החשובים בתהליך מיתוג אישי באינטרנט

מהם השלבים החשובים בתהליך מיתוג אישי באינטרנט



 
 
 למילוי פרטים נוספים... (לא חובה אבל מומלץ)
הצעות מחיר שסופקו משנת 2006
998,727
בעשור שניים האחרונים נכנס לעולמנו המונח "מיתוג", עסקים רבים משתמשים בו ובמאפיינים שונים שלו, בשביל לשווק את עצמן מחדש, עם זה באמצעות לוגו חדש, סלוגן חדש, אריזות חדשות למוצרים שלהם, מנגנון שירות שונה ועוד. כל זה נועד ליצור רגשות אצל הלקוחות כלפי העסק, המוצר והשירות שהוא משווק ומוכר, וכן בשביל לפתח אצלם הזדהות איתו. בהרבה מהמקרים מדובר בתהליך בו העסק מבקש לעבור תהליך של האנשה, כלומר שהלקוח יסתכל אליו כחבר, אח לדרך שהוא לא יכול בלעדיו.
 

מיתוג זו לא מילה עסקית

אך מיתוג הוא איננו רק עסקי, הוא גם אישי. אנשים רבים, עוברים תהליך של מיתוג, בעיקר אנשים שנמצאים באור הזרקורים. תהליך זה מיועד להביא אותו מעמדה אחת לעמדה אחרת, כאשר בדרך כלל מדובר על אנשים שהיו קודם לכן בעמדה בעייתית, מסיבות שונות, והם כעת רוצים שהיחס כלפיהם בתקשורת ובציבור יהיה חיובי, או בקרב אנשים שקודם לכן נחשבו "אפורים" והם מבקשים לעבור מיתוג בשביל לשווק את עצמם כאנשים חדשניים, מובילי שינוי ומעוררי השראה. אופציה אחרת למיתוג אישי היא כאשר אדם ממוקם בזירה מסוימת והוא מבקש לעבור לזירה אחרת, אז הוא ממתג את עצמו גם בזירה החדשה. זה קורה לא פעם לאנשים שעוברים מעולם מסוים לפוליטיקה או מעולם הספורט לעולם העסקים. הם צריכים להשיל מעצמם סממנים מסוימים ולהלביש על עצמם סממנים חדשים. את זה הם עושים בעזרת מיתוג.
 

כיצד מבצעים מיתוג אישי באינטרנט

אחת הדרכים לעבור מיתוג אישי כיום, היא באמצעות האינטרנט. מאחר ומדובר בזירה הפעילה והמתחדשת ביותר, הזירה בה הדברים נעשים באופן מיידי ומעורבים בה אנשים וקבוצות מזרמים שונים, אז אין זה מפתיע שמרבית עבודת המיתוג נעשית באינטרנט. הנה מספר שלבים למיתוג באינטרנט:
  • פתיחת עמוד פייסבוק פעיל -  ראינו כבר דוגמאות של פוליטיקאים כמו יאיר לפיד או נפתלי בנט, שבזכות האינטרנט נחשפו לקהלים רבים וגדולים, הרבה יותר מאשר היו נחשפים אליהם בעבודת רגליים טיפוסית של פוליטיקאים. מדובר על עמוד בו מעלים עדכונים שוני, סטטוס, מגיבים לתגובות גולשים, ועושים אירועי צ'אט של שאלות ותשובות.
  • טוויטר – אומנם מדובר בזירה פחות פופולארית בישראל, אך גם הטוויטר הופך עם הזמן לזירה בה אנשים מוכנים לחשוף ולהיחשף, יותר מאשר בזירות אחרות. מדובר בזירה לא פורמאלית, מה שמקל מאוד על אנשים להיפתח יותר מאשר בתקשורת הטיפוסית.
  • יצירת אתר אינטרנט מעודכן – הבסיס לכל עבודה באינטרנט היא אתר אינטרנט נוח, נגיש, ומעודכן. אתר בו אפשר לעלות מאמרים, תמונות, סרטונים, ישמש את הקהל שלנו למקום בו הם יכולים ליצור איתנו קשר וכן לקבל עלינו מידע זמין כל העת
  • דחיקת תוצאות שליליות – הרבה פעמים יופיעו עלינו סיפורים ואמירות שליליות ברשת, דברים שכל גולש יוכל להגיע אליהם בעזרת חיפוש פשוט בגוגל. על להתמודד עם הבעיה, צריך לדחוק את התוצאות השליליות. בעזרת עבודת קידום, מכתבים למערכות השונות שמפרסמות את אותן ידיעות ובכל אמצעי חוקי אחר.
  • בלוגים – אנחנו צריכים לפתוח בלוגים בכל זירה טובה שמאפשרת לנו. הבלוג יאפשר לנו לכתוב פוסטים ארוכים עם רעיונות וטיפים שונים. לאט נצבור קהל שירצה לעקוב אחרינו באופן קבוע. בשונה מהאתר בו נפרסם אחת לשבוע או אפילו בתדירות יותר נמוכה. בבלוג נוכל לפרסם אחת ליומיים-שלוש, ובכתיבה פחות רשמית מאשר באתר.

על מנת שנוכל לממש את כל הנקודות הנ"ל, ההמלצה היא לעבוד עם תוכנית מיתוג ברורה. תוכנית עם אפיונים ברורים למיתוג, הגדרת קהל יעד ברור אליו אנחנו פונים, יצירת מדדי מעקב ובקרה אחרי להצלחה וכישלון התוכנית, הגדרת לוח זמנים, ועבודה מול דוחות נתונים שיאפשרו לנו לבצע מעקב אחרי התקדמות התוכנית לאורך זמן והשוואות בין תקופות שונות שלה. כך נוכל למתג אותנו באופן אישי בצורה חכמה



Yes, Please! כאן כדי לחסוך לכם זמן וכסף בנושא קידום אתרים. כדי לקבל הצעות מחיר מלאו את הטופס שמשמאל

אהבתם את המאמר ? המליצו עליו:
איך זה עובד?
סגור

מחפש קידום אתרים?
אנו נחזור אליך עם הצעת מחיר!











השירות ללא תשלום וללא התחייבות מאת :
יס פליז
התקשרו 24 שעות ביממה ל-5959*
לקבלת הצעות מחיר בנושא קידום אתרים
אתר זה משתמש ב'עוגיות' לצרכים שונים. פרטים נוספים בהצהרת הפרטיות
[ סגור ]