יש אומרים שאנחנו המצאנו אי שם בשנת 2006 את תחום הלידים בישראל מאז שכללנו,
שיפרנו והעצמנו אותם אבל
הבסיס נשאר:
יס פליז מספקת לידים איכותיים וממוקדים למאות בתי עסק במאות תחומים מה זה אומר לידים איכותיים?
הצעת לידים היא כלי אמצעי יעיל לגיוס לקוחות פוטנציאליים עבור העסק שלך. ניתן לתאר את לידים כזרם של אנשים אשר מתעניינים במוצרים או השירותים שאתה מציע. זהו הפרקטיקה של להשיג את פרטי הקשר של אנשים שיכולים להפוך ללקוחות פוטנציאליים עתידיים. אז מה זה ליד?, אפשר לפשט את זה ולהגיד שליד הוא אדם שהביע עניין במוצרים או השירותים שלך, ושמתאים לפרופיל הלקוח הרצוי שלך.
לידים חמים הם אלו שהביעו עניין מוחשי ואף התעניינו להמשיך את השיחה או לקבל מידע נוסף. הם כנראה התקשרו או השאירו פרטים קשר במקום האינטרנט שלך, או אצל ספקי לידים (חברת לידים כמו יס פליז).
לידים קרים הם אנשים שהשאירו את פרטי הקשר שלהם, אך לא ביטאו עניין פעיל או רצון להמשיך את השיחה. אלו עשויים להיות אנשים שנכנסו לאתר שלך או לעמודי הרכישה שלך, אך לא השאירו את האותות הנכונות להמשיך את ההתקשרות.
קיבלתם פעם שיחת טלפון שניסו למכור לכם מוצר שאתם בכלל לא התעניינתם בו מחברה שאין לכם קשה
אליה? החברה שהתקשרה אליכם ככל הנראה רכשה מאגר הכולל את מספר הטלפון שלכם.
ישנם מגוון סוגים של מאגרי רשומות, החל מכאלה הכוללים שם ומספר טלפון בלבד וכאלה הכוללים
מידע מפורט ביותר כולל כתובתכם, דירוג האשראי שלכם ותחומי העניין שלכם.
מאגרים אלה מוצעים לרוב חברות לידים או אפילו על ידי אנשים פרטיים המציעים רכישת לידים
למכירה לאחר שהם ביצעו איסוף לידים בדרך כזו או אחרת.
לידים מטוייבים הם לידים שעברו טיוב במטרה להעלות את איכות הלידים. כפי שיש חברות לידים המציעות ייצור לידים, קיימות גם ספקות המספקות אך ורק טיוב לידים.
השבחת הליד על ידי הוספה של פרטים חשוב אליו, לדוגמא כאשר ליד מתקבל עם שם טלפון בלבד, חברת לידים או חברת הטיוב יכולה ליצור קשר טלפוני עם הליד ולהשלים איתו פרטים נוספים כגון גיל, עיר מגורים ותחומים עניין.
הפיכת הליד מליד קר לליד חם, ליד חם הוא ליד אשר מעוניין ביצירת קשר והוא "חם" לסגור עסקה.
הלידים בחינם הם אנשים שהשאירו את הפרטים שלהם באתרך או בפלטפורמות נוספות, בהם הם הסכימו לקבל הצעות או יצירת קשר מעסקים באופן פעיל. במרבית המקרים, הם יוכלו להיות לידים חמים אם הם נבחרים היטב ואם ההתקשרות מתבצעת בצורה מקובלת.
ההבדל המרכזי בין לידים קרים ללידים חמים הוא העניין והרצון להמשיך את השיחה. לידים חמים מבטאים עניין פעיל ויכולים להיות נוטים להמיר ללקוחות, בעוד שלידים קרים נכנסים לתהליך ואין בהם את הרצון הממשי או הדחף לקבל הצעות או לסגור עסקה.
לידים אינם מתאימים לכל עסק, אך הם יכולים להיות כלי אפקטיבי במיוחד עבור עסקים קטנים, בינוניים וגם גדולים. דוגמאות לעסקים הרוכשים לידים בישראל באופן קבוע:
לידים למעצבי פנים
לידים לסוכני ביטוח
לידים לרואי חשבון
לידים לבעלי מקצוע
לידים לעורכי דין
לידים למנתחים פלסטיים
לידים להובלות
לידים לחברות ביטוח
לידים לחברות מעליות
לידים לחברות תקשורת
נראה שאחד הטענות המובנות ביותר כאשר מדברים על לידים הוא המחיר. ישנם לידים זולים, אך חשוב לשים לב שאיכות הליד חשובה בהרבה יותר מהכמות. לידים איכותיים מגיעים עם מידע מעמיק ופילוח יותר מדויק, מה שיכול לחסוך זמן ומאמץ בתהליך המכירה, מה שמגדיל את הסיכויים להמרה.
ניהול לידים הוא תהליך קריטי בבניית עסק מוצלח. הגיבוי המהיר ללידים, ההתאמה האישית לצרכיהם של הלקוחות והשימור של יכולת ההתקשרות המקובלת יכולים לגרום לגדילה במכירות ולפרטיות יותר.
סינון:סנן את הלידים והבחן אותם לפי הרצון שלהם להמשיך לשוחח ולהיעזר בצרכיהם.
קשר אישי:הגיבוי המהיר הוא מפתח לשיווק מוצלח. תשובות מהירות ומותאמות אישית יגרמו ללקוחות להתרשם ממך יותר ויעניקו לעסק שלך אמינות.
הצעות מותאמות אישית:תוכניות והצעות מותאמות אישית לכל ליד עשויות לגרום לשיפור גדול ביעילות המכירות.
שימור יכולת ההתקשרות:התמדה ושימור יכולת ההתקשרות מהווים את הבסיס להמרה בעתיד.
פרטים תקינים:ליד איכותי הוא ליד שהפרטים בו תקינים ומלאים, תפקידו של איש המכירות הוא לא להשלים פרטים ולבצע אימות פרטים מול הלקוח הפוטנציאלי. תפקידו של איש המכירות או שלך בתור בעל העסק הוא למכור את השירות או המוצר שלך לליד.
התאמה ליעדים:ליד איכותי הוא לא סתם אדם שהשאיר את הפרטים שלו. זה האדם שידע שלך יש את השירות או המוצר אותו הם צריך. ההתאמה בין הצרכים של הליד לבין הפתרון שאתה מספק היא מה שיגרום לך להביא לפניו ערך אמיתי.
האינטרס האמיתי:ליד איכותי הוא אדם שהוא מעניין ומתעניין. הוא יכול לשאול שאלות מעמיקות, לרכוש ידע נוסף בנושא ולהרגיש מרוכז ומעוניין בתהליך.
רצון לפתרון:לליד איכותי יש בעיה או צורך שהוא מעוניין לפתור או למלא. הוא מחפש אצל את הפתרון ולא אתה מנסה למכור לו משהו שהוא לא רוצה או לא זקוק אליו.
המשכיות ועקביות:הלידים האיכותיים אינם חולפים בלבד, אלא מתקשרים איתך ומרגישים את ההתעניינות לאורך זמן. הם יוצרים קשרים שנבנים בין הצדדים ומתקדמים לשלבי המכירה הבאים.
היכולת לשלם: לליד איכותי יש את האפשרות והרצון לשלם עבור הפתרון שאתה מציע. היתכנות לתשלום מראה על הכוונה הרצינית והאמיתית שלו.
Yes, Please! © 2024 כל הזכויות שמורות.