יס פליז

היי, אנחנו יס פליז :)

יש אומרים שאנחנו המצאנו אי שם בשנת 2006 את תחום הלידים בישראל

מאז שכללנו, שיפרנו והעצמנו אותם אבל הבסיס נשאר:

הלידים הכי איכותיים שקיימים בישראל

יס פליז מספקת לידים איכותיים וממוקדים למאות בתי עסק במאות תחומים

מה זה אומר לידים איכותיים?

  • אנחנו לא פונים ללקוחות, הלקוחות פונים אלינו
  • הלידים שלנו עוברים טיוב במוקד, אף ליד לא יגיע אליך ללא בדיקה אנושית
  • לידים שרלוונטים לעסק שלך לפי פילוח שתגדיר/י

בחירת תחומים

עזרו לנו להכיר את העסק שלכם. בחרו עד 5 תחומים בהם תרצו לקבל מאיתנו לקוחות:

מה אנחנו יודעים לסנן?

אנחנו שואלים כל לקוח ולקוח את השאלות הבאות, ולפי התשובות נוכל לסנן לך את הלקוחות הלרוונטים עבורך

בטח מעניין אתכם אם יש לנו לקוחות מרוצים

תשפטו לבד

השירות ביס פליז הוא ללא התחייבות לזמן או לכמות, ברגע שתצטרפו תוכלו לבטל או להקפיא את השירות בכל עת ללא קנס, דמי ביטול או אותיות קטנות ולמרות זאת יש לנו לקוחות שנהנים מהלידים האיכותיים שלנו יותר מאשר יום או יומיים.

רוצים לדעת כמה בדיוק? (נתונים אמיתיים, לא נגענו)

פרטי העסק

לפני שנציג לך את המחירים שלנו נבקש מספר פרטים

אמת את מספר הטלפון שלך

ברגע זה נשלח אליך קוד בן 4 ספרות באמצעות WhatsApp. יש להזין את הקוד שקיבלת.

המחירים שלנו


הגדרות וסינונים


  • ניתן לשנות את ההגדרות בכל עת
  • פרטים אחרונים

    לפני שנתחיל יש כמה פרטים שנצטרך להשלים

    פרטי העסק

    אמצעי תשלום

    מוכנים להתחיל ?

    אנחנו מעבדים את כל הנתונים ובקרוב מאוד יגיע אליך למייל הודעה עם כל הפרטים

    שמחים שהצטרפת אלינו

    משפחת יס פליז

    מה זה לידים

    הצעת לידים היא כלי אמצעי יעיל לגיוס לקוחות פוטנציאליים עבור העסק שלך. ניתן לתאר את לידים כזרם של אנשים אשר מתעניינים במוצרים או השירותים שאתה מציע. זהו הפרקטיקה של להשיג את פרטי הקשר של אנשים שיכולים להפוך ללקוחות פוטנציאליים עתידיים. אז מה זה ליד?, אפשר לפשט את זה ולהגיד שליד הוא אדם שהביע עניין במוצרים או השירותים שלך, ושמתאים לפרופיל הלקוח הרצוי שלך.

    סוגי לידים

    לידים חמים

    לידים חמים הם אלו שהביעו עניין מוחשי ואף התעניינו להמשיך את השיחה או לקבל מידע נוסף. הם כנראה התקשרו או השאירו פרטים קשר במקום האינטרנט שלך, או אצל ספקי לידים (חברת לידים כמו יס פליז).

    לידים קרים

    לידים קרים הם אנשים שהשאירו את פרטי הקשר שלהם, אך לא ביטאו עניין פעיל או רצון להמשיך את השיחה. אלו עשויים להיות אנשים שנכנסו לאתר שלך או לעמודי הרכישה שלך, אך לא השאירו את האותות הנכונות להמשיך את ההתקשרות.

    רשומות

    קיבלתם פעם שיחת טלפון שניסו למכור לכם מוצר שאתם בכלל לא התעניינתם בו מחברה שאין לכם קשה אליה? החברה שהתקשרה אליכם ככל הנראה רכשה מאגר הכולל את מספר הטלפון שלכם.

    ישנם מגוון סוגים של מאגרי רשומות, החל מכאלה הכוללים שם ומספר טלפון בלבד וכאלה הכוללים מידע מפורט ביותר כולל כתובתכם, דירוג האשראי שלכם ותחומי העניין שלכם.

    מאגרים אלה מוצעים לרוב חברות לידים או אפילו על ידי אנשים פרטיים המציעים רכישת לידים למכירה לאחר שהם ביצעו איסוף לידים בדרך כזו או אחרת.

    לידים מטוייבים

    לידים מטוייבים הם לידים שעברו טיוב במטרה להעלות את איכות הלידים. כפי שיש חברות לידים המציעות ייצור לידים, קיימות גם ספקות המספקות אך ורק טיוב לידים.

    לטיוב לידים יש שתי מטרות עיקריות,

    איך להשיג לקוחות חדשים מבלי לזרוק כסף לפח?

     

    לידים בחינם

    הלידים בחינם הם אנשים שהשאירו את הפרטים שלהם באתרך או בפלטפורמות נוספות, בהם הם הסכימו לקבל הצעות או יצירת קשר מעסקים באופן פעיל. במרבית המקרים, הם יוכלו להיות לידים חמים אם הם נבחרים היטב ואם ההתקשרות מתבצעת בצורה מקובלת.

     

    מה זה לידים חמים? מה ההבדל בין לידים קרים ללידים חמים

    ההבדל המרכזי בין לידים קרים ללידים חמים הוא העניין והרצון להמשיך את השיחה. לידים חמים מבטאים עניין פעיל ויכולים להיות נוטים להמיר ללקוחות, בעוד שלידים קרים נכנסים לתהליך ואין בהם את הרצון הממשי או הדחף לקבל הצעות או לסגור עסקה.

     

    לאיזה עסקים מומלץ לקנות לידים

    לידים אינם מתאימים לכל עסק, אך הם יכולים להיות כלי אפקטיבי במיוחד עבור עסקים קטנים, בינוניים וגם גדולים. דוגמאות לעסקים הרוכשים לידים בישראל באופן קבוע:

    לידים לעסקים קטנים:

    לידים לעסקים גדולים:

     

    למה עדיף לקנות לידים איכותיים גם אם הם יקרים יותר מלידים רגילים

    נראה שאחד הטענות המובנות ביותר כאשר מדברים על לידים הוא המחיר. ישנם לידים זולים, אך חשוב לשים לב שאיכות הליד חשובה בהרבה יותר מהכמות. לידים איכותיים מגיעים עם מידע מעמיק ופילוח יותר מדויק, מה שיכול לחסוך זמן ומאמץ בתהליך המכירה, מה שמגדיל את הסיכויים להמרה.

    איך כדאי לנהל לידים

    ניהול לידים הוא תהליך קריטי בבניית עסק מוצלח. הגיבוי המהיר ללידים, ההתאמה האישית לצרכיהם של הלקוחות והשימור של יכולת ההתקשרות המקובלת יכולים לגרום לגדילה במכירות ולפרטיות יותר.

    הנה כמה שלבים חשובים בניהול לידים:

    מה הופך לידים ללידים איכותיים?

    אחרי שהבנת מה זה לידים חשוב להבין מה זה לידים איכותיים. כאשר אתה מחפש לידים איכותיים, המטרה היא לא לקבל רק שם וטלפון של אדם אקראי אלא גם למשוך פנימה אנשים שיש להם רצון אמיתי וצורך בשירותים או מוצרים שאתה מציע. הנה כמה גורמים שהופכים לידים ללידים איכותיים: