1. השוואת מחירים
  2. >
  3. בעלי מקצוע
  4. >
  5. שירותים לעסקים
  6. >
  7. סרטי תדמית
  8. >
  9. מאמרים
  10. >
  11. קידום סרטי תדמית ביוטיוב

קידום סרטי תדמית ביוטיוב

סרטי תדמית הם כלי עזר מצויין לקידום העסק שלכם בכל הרמות הנדרשות. בדרך כלל מדובר בסרטונים של כמה דקות המתארים את העסק שלכם או את התחום בו אתם עוסקים, את היתרונות שלכם, את הגישה שלכם לשירות ולמכירות, לעיתים את ההיסטוריה ואת ההווה של העסק שלכם והכל באריזה מודרנית, כולל מוסיקה וקריינות נלווית בשפות שונות לפי הצורך. סרטי תדמית הם כלי עזר חשוב לכל עסק וכל עסק יכול לעשות שימוש בכלי מגוון שכזה. כדי שסרטי תדמית יגיעו ליעילות מקסימאלית מבחינת הלקוחות שלכם יש לקדם אותם ביוטיוב שהוא כיום האתר הגדול והחשוב לסרטונים בעולם.
 

כיצד לקדם סרטי תדמית ביוטיוב

האינסטינקט הראשון הוא לבדוק את כמות הצפיות והתגובות ולראות בהם את המדד להצלחת הסרטון שלכם. האמנם? עד כמה שנתון זה הוא חשוב יש לזכור כי יש עוד נתונים חשובים לא פחות ממספר הכניסות והצפיות בסרטון שלכם ויש אומרים שנתונים אלה חשובים יותר למדד ההצלחה של הסרטון.
 
מומלץ להסתכל על סטטיסטיקות הצפיה בסרטון ולהסיק מהן מסקנות
מומלץ להסתכל על סטטיסטיקות הצפיה בסרטון ולהסיק מהן מסקנות פתח קישור
 
  1. מעקב אחר נתוני צפיה

יוטיוב עצמה נותנת למשתמש הרבה מאד כלים ומידע על הסרטונים שלהם וכדאי מאד לעשות בהם שימוש ולא לחשוב שהם עומדים שם כתפאורה בלבד. אז כמה צופים ראו את הסרט שלך? או יותר נכון: כמה צופים ייחודיים ראו את הסרט שלך? וכמה מאלה ראו אותו שוב ושוב? הנתון הזה חשוב לא פחות ממספר הצופים הכללי שנכנס לסרטון וצפה בו. בנוסף לכך יש לדעת את הפילוח הדמוגרפי של הצופים שלך. כל משתמש ממלא פרטים אישיים ואתם יכולים לקבל פילוח לפי גיל, מין ומדינת הצופים בסרטון שלכם. בהרבה מקרים זה אולי לא חשוב אבל במקרים שלנתונים אלה יש חשיבות חשוב להתייחס אליהם ברצינות.
 
  1. הקשר בין אורך הסרטון לנטישה של צופים

סרטי תדמית יכולים להתחיל לשעמם מנקודה מסויימת. חשוב שתדעו מאיזה נקודה הסרטון מתחיל לשעמם. ביוטויוב ישנה יכולת לתת לכם נתונים על אורך הצפייה, חזרה על קטעים מסויימים וכן עזיבה בקטעים מסוימים. נתונים אלה יכולים לעזור לכם רבות כדי להבין איפה הסרטון שלכם חלש וכיצד לתקן זאת.
 
  1. מקור הגעת הצופים

מרכיב חשוב נוסף בפילוח סרטי תדמית הוא לדעת מאיפה הגיע הגולש כדי לצפות בסרטון שלכם. האם הגיעו דרך אתרים חיצוניים ישירות לסרטון, או שעשו חיפוש במנוע חיפוש של יוטיויב או של גוגל, או שאולי בכלל הגיעו אליכם דרך שליחת לינקים במייל רגיל? נתונים אלה מאד מעניינים כשמדובר בהצלחה של הסרטון שלכם. את הדו"ח הזה ניתן וצריך לקבל מיוטיוב כחלק מן השירות שלה כדי לדעת כמה שיותר במדויק היכן אתם עומדים עם הסרטון שלכם.
אחרי שקיבלתם את הנתונים הללו אולי עוד נוספים נשאלת השאלה כיצד נעזרים בהם כדי לקדם סרטי תדמית.
 
  1. קמפיין PPC

ניתן בהחלט לקדם סרטי תדמית על ידי קמפיין ב PPC שפירושו תשלום עבור צפיות לאחר שהסרטון שלכם קודם לראש הדף כסרטון מועדף. אבל השאלה היא האם אתם באמת מעוניינים להגדיל את מספר הצופים שלכם או את מספר הצופים הייעודיים שלכם? מציאת מילות חיפוש מתאימות וממוקדות לסרטון שלכם תגדיל את מספר הצופים הייעודי והידוק הסרט שלכם ישאיר את המצופים לראות אותו לכל אורכו ואף לחזר אליו שנית. 

 

Yes, Please! כאן כדי לחסוך לכם זמן וכסף בנושא סרטי תדמית. כדי לקבל הצעות מחיר מלאו את הטופס שמשמאל.
yep - השוואת מחירים
מלא פרטים

מלאו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם עם עד 5 הצעות מחיר

השירות מוגש לגולשי האתר ללא תשלום וללא כל התחייבות

השוואות מחירים שבוצעו משנת 2006
הצעות מחיר שסופקו משנת 2006

1,201,965

אתר זה משתמש ב'עוגיות' לצרכים שונים. פרטים נוספים בהצהרת הפרטיות

סמל נגישות
תפריט נגישות