שלום לרואי החשבון היקרים! אם אתם תוהים כמה יעלה לכם לייצר לידים איכותיים לעסק שלכם או שוקלים להתחיל בקמפיין דיגיטלי, הגעתם למקום הנכון. במאמר הזה נפרט איך לחשב את העלויות, איזה כלים יעזרו לכם, ואיך להבטיח שההשקעה שלכם בלידים תהיה משתלמת. תוכלו לקרוא את המדריך או לצפות בסרטון המלא כאן.
אז בואו נתחיל
השלב הראשון הוא לזהות את מילות המפתח שהלקוחות שלכם מחפשים. חשבו על הביטויים הכי נפוצים וממוקדים בתחום:
היכנסו לכלי לתכנון מילות המפתח של גוגל והזינו את הביטויים. הכלי יספק לכם נתונים על:
טיפ: אם אתם מתמקדים בעיר מסוימת כמו ירושלים, הקפידו לכלול אותה בביטויים. זה יכול להוזיל עלויות ולהביא לידים מדויקים יותר.
בכלי מילות המפתח תמצאו את העלויות המשוערות לכל קליק. הנה דוגמה לטווח המחירים:
העלות הממוצעת לקליק | |||
---|---|---|---|
ביטוי | עלות מינימלית (₪) | עלות מקסימלית (₪) | עלות ממוצעת (₪) |
רואה חשבון | 4.09 ₪ | 12.54 ₪ | 8.32 ₪ |
רואה חשבון בירושלים | 6.25 ₪ | 17.87 ₪ | 12.06 ₪ |
רואה חשבון מומלץ בירושלים | 3.57 ₪ | 20.32 ₪ | 11.95 ₪ |
משרד רואה חשבון בירושלים | 5.06 ₪ | 12.54 ₪ | 8.80 ₪ |
ממוצע כולל: | 10.28 ₪ |
השתמשו במחשבון עלות הליד ב-Google Sheets וחישבו את העלות לפי:
כמה יעלה לנו ליד אם אחוז ההמרה שלנו הוא:
עלות המרה לליד כמה יעלה לנו ליד אם אחוז ההמרה שלנו הוא: |
||||
---|---|---|---|---|
ביטוי | 5% | 10% | 15% | ממוצע ליד |
רואה חשבון | 166.30 | 83.15 | 55.43 | 101.63 |
רואה חשבון בירושלים | 241.20 | 120.60 | 80.40 | 147.40 |
רואה חשבון מומלץ בירושלים | 238.90 | 119.45 | 79.63 | 145.99 |
משרד רואה חשבון בירושלים | 176.00 | 88.00 | 58.67 | 107.56 |
ממוצע כולל: | 125.64 |
דוגמה:
אם עלות ממוצעת לקליק ב'רואה חשבון' היא 8.32 ₪ ואחוז ההמרה הוא 10%, עלות ליד תהיה:
8.32 / 10% = 83.15 ₪.
לא כל הלידים יהיו רלוונטיים. חלקם עשויים להיות:
כמה יעלה לנו ליד אם אחוז הלידים השגויים שלנו הוא:
עלות המרה לליד תקין כמה יעלה לנו ליד אם אחוז הלידים השגויים שלנו הוא: |
||||
---|---|---|---|---|
ביטוי | 15% | 25% | 35% | ממוצע ליד תקין |
רואה חשבון | 119.56 | 135.50 | 156.35 | 137.14₪ |
רואה חשבון בירושלים | 173.41 | 196.53 | 226.77 | 198.90₪ |
רואה חשבון מומלץ בירושלים | 171.76 | 194.66 | 224.61 | 197.01₪ |
משרד רואה חשבון בירושלים | 126.54 | 143.41 | 165.47 | 145.14₪ |
ממוצע כולל: | 169.55₪ |
חישוב עם 25% ללידים לא תקינים:
עלות לליד תקין = עלות לליד / (1 - אחוז הלידים הלא תקינים).
לדוגמה: 102.83 / 75% = 137.11 ₪ לליד תקין.
כדי לחשב את עלות סגירת העסקה, בדקו מה אחוז ההמרה מליד ללקוח משלם. אם 20% מהלידים התקינים שלכם נסגרים כלקוחות:
כמה עולה לנו כל עסקה אם אנחנו סוגרים:
עלות סגירת עסקה כמה עולה לנו כל עסקה אם אנחנו סוגרים: |
||||
---|---|---|---|---|
ביטוי | 20% | 40% | 60% | עלות לקוח |
רואה חשבון | 685.69 | 342.85 | 228.56 | 419.04 |
רואה חשבון בירושלים | 234.01 | 265.21 | 306.01 | 268.41 |
רואה חשבון מומלץ בירושלים | 231.77 | 262.66 | 303.09 | 265.85 |
משרד רואה חשבון בירושלים | 170.75 | 193.52 | 223.29 | 195.85 |
ממוצע כולל: | 287.29 |
חישוב:
עלות לסגירת עסקה = עלות לליד תקין / אחוז הסגירה.
137.11 ₪ / 20% = 685.55 ₪.
כעת, כשאתם יודעים את העלות לסגירת עסקה, השוו אותה לרווח מכל לקוח:
טיפ: אם הרווח גבוה מהעלות לסגירת עסקה, הקמפיין רווחי.
אם אתם נעזרים בחברת שיווק לניהול הקמפיינים, זכרו לכלול את העלויות האלה. חברות שיווק גובות לרוב בין 20% ל-25% מהתקציב.
דוגמה:
תקציב חודשי: 5,000 ₪
עלות ניהול: 1,000 ₪
עלות כוללת לסגירת עסקה = עלות לסגירה + (עלות ניהול / מספר עסקאות צפויות).
אם אתם מעוניינים לקבל לידים איכותיים וממוקדים לרואי חשבון, אתם מוזמנים לבקר באתר "יס, פליז!" ולהצטרף.
מלאו את הפרטים שלכם ונשוב אליכם עם עד 5 הצעות מחיר
1,187,649
אתר זה משתמש ב'עוגיות' לצרכים שונים. פרטים נוספים בהצהרת הפרטיות