תפריט נגישות

לידים לעסקים
השוואת מחירים > בעלי מקצוע > שירותים לעסקים > חללי עבודה משותפים

חללי עבודה משותפים

Yes, Please! הינו האתר המוביל להשוואת הצעות מחיר,
מלאו פרטים או התקשרו 24 שעות ביממה ל-התקשרו 24 שעות ביממה ל-5959* כדי להשוות בין עד 5 חללי עבודה משותפים.

 
 
 למילוי פרטים נוספים... (לא חובה אבל מומלץ)
הצעות מחיר שסופקו משנת 2006
1,021,416

מתחמי עבודה

בחר איזור
הצעת מחיר עבור חללי עבודה משותפים
להצעת מחיר לחללי עבודה משותפים
התקשרו 24 שעות ביממה
חייגו עכשיו
5959*
WeWork - ווי וורק
WeWork - ווי וורק
עסק זה טרם דורג
אם תשאלו אדם מהישוב אם הוא שמע פעם על חברת WeWork, Spaces או כל חברת חללי עבודה משותפים אחרת הם כנראה לא ידעו על מה אתם מדברים, כן כן, גם אם שמו של אדם נוימן מחברת ווי ורק כיכב במשך חודשים רבים בתקשורת.
 
את מי שכן מעניין מתחמי חללים משותפים הם כמובן בעלי עסקים קטנים ובינוניים שמתחמי החללים המשותפים עשו לא פחות ממהפכה בעולמם.
 
יש מי שיגידו שמי שהתחיל את המהפכה הוא לא פחות מאדם נוימן הישראלי שהקים את חברת WeWork והציג קונספט חדש ששינה את עולם הנדל"ן המסחרי בארץ ובעולם ואם גם אתם נמצאים במצב שבו אתם צריכים להשכיר משרד חדש או אתם כבר היום שוכרים משרד לעסק שלכם ושוקלים אפשרויות נוספות שווה גם לכם לשקול מעבר לקונספט של חללי עבודה משותפים.
 

מה זה בכלל חללי עבודה משותפים

לפני שנסקור את היתרונות ואת החסרונות של חללי עבודה משותפים ביחס למשרדים מסורתיים נסביר בכלל על מה מדובר.
בניגוד למה שניסתה להציג חברת WeWork לפני הנפקתה לבורסה, חברות חללי עבודה משותפים אינם חברות הייטק או חברות טכנולוגיות אלא חברות נדל"ן אשר מטרתן היא למקסם את הכנסותיהם מנדל"ן אותו הם רוכשים או שוכרים על ידי הכנסת מספר גדול ככל שניתן של שוכרים קטנים וגדולים לשכירות לתקופות קצרות או ארוכות.
 
חללי עבודה משותפים מאפשרים לשוכרים גמישות רבה עם כמות העובדים, שטח המשרד הנדרש, תקופות השכירות ועוד.
אז מה משותף בכל הנושא הזה אתם בטח שואלים ?
חללי עבודה משותפים נקראים כך לא בגלל שהמשרדים עצמם הם משותפים אלא בגלל שאר חללי העבודה. בדומה לסלון ומטבח בבית מגורים בו חולקים בני הבית את הטלוויזיה, המקרר ועוד, בחללים משותפים חולקים השוכרים מגוון רחב של מתקנים החל מבר מים, מדפסת, חדרי ישיבות ועוד.
 

אפשרויות השכרה בחללי עבודה

  • עמדה מתחלפת - העמדה הבסיסית ביותר. מגיעים מתי שרוצים, מוצאים מקום פנוי, פותחים את המחשב הנייד ומתחילים לעבוד. עמדות מתחלפות נמצאות במתחם אופן ספייס שבו יכולים לשבת עשרות אנשים נוספים, לרוב לא מקובל לערוך שיחות טלפון במקום זה והוא מוגדר כמקום שקט אשר לרוב מתאים למתכנתים, מעצבים וכו'.
  • עמדה קבועה - נמצא באותו מתחם של העמדה המתחלפת אך מאפשר הצבה של מחשב/מסך קבוע וכוננית קבועה כך שאף אחד לא יתפוס לכם את העמדה.
  • עמדה קבועה בתוך חדר שיתופי - רוצים גם לדבר בטלפון וגדול עליכם לשבת עם עשרות אנשים במתחם אופן ספייס? ישנם עמדות בתוך חדרים משותפים בגדלים של 6-10 אנשים כך שתוכל להיות לכם אינטרקציה והרגשה של משרד עם אנשים שלא בהכרח עובדים אתכם בחברה.
  • חדר ישיבות - חלק ממתחמי העבודה המשותפים מאפשרים להשכיר חדרי ישיבות בלבד לפי שעה או יום ללא השכרה של משרד.
  • משרד קטן - משרדים של 1 - 12 נפוצים מאוד בחללים משותפים ומאפשרים עבודה לחברות במגוון גדלים.
  • משרד גדול המחולק לחדרים - חברות גדולות אשר עדיין מעדיפות את היתרונות של מתחמי עבודה יכולים לשכור שטחים גדולים לעשרות עובדים עם חלוקה לתתי משרדים. בצורה זאת מתאפשרת שיתופיות בתוך החברה או העסק תוך כדי שמירה על פרטיות משאר המתחם.
 

יתרונות וחסרונות של חללי עבודה משותפים אל מול שכירות רגילה

מכיוון שרשימת החסרונות קצרה יותר נתחיל דווקא איתה.

חסרונות

  • פרטיות
    לאלה מכם האוהבים פרטיות, לרוב חללי העבודה המשותפים לא יהיו פתרון אידיאלי עבורכם. לא בגלל שאתם יושבים באופן ספייס אלא בגלל שברוב חללי העבודה קירות החדרים הינם שקופים.
  • שינויים במושכר
    למרות שגם במשרד שכור לא תמיד ניתן לבצע שינויים ואם ניתן לבצע זאת יש לקבל את הסכמת המשכיר ובנוסף לעיתים גם להשיב את השינויים לקדמותם בעת העזיבה, בחללי עבודה משותפים התנאים הם יותר קפדניים מה גם שכפי שצויין הקירות הינם בעצם זכוכיות ולכן לא מאפשרים גמישות בדברים כמו תליית מדפים, תמונות וכו'.
  • גודל המשרד
    העלות למטר הינה גבוהה משמעותית מאשר משרד מסורתי מכיוון שהעלות גם כוללת מגוון רחב של שירותים נוספים אך קל ליפול למחשבה של מדוע לשלם עבור משרד בחלל משותף במחיר של 4,000 ש"ח לחודש בגודל של 6-9 מטר אשר יכול להכיל אך ורק 2 עובדים בזמן שניתן באותה עיר לשכור משרד באותה עלות בגודל של 30-40 מטר רבוע.
  • תפוקה שולית פוחתת
    יש לבדוק כל עסקה לגופה אך לרוב ככל שכמות העובדים בחברה גדלה פוחתת הכדאיות למשרד בחלל משותף ועדיף לחברה לשכור, לחכור או לקנות משרד.
 

יתרונות

  • גמישות תקופת השכירות
    היתרון העיקרי בחללים משותפים הוא בתקופת השכירות. כברירת מחדל, זמן השכירות במתחם שכזה הינו חודשי כך שבמידה ואתם מחפשים פתרון זמני או לגדול צעד אחר צעד ולא בצעדים גדולים תוכלו לקחת משרד ורק במידה והמתחם או עצם הקונספט מתאים לכם תוכלו להאריך את תקופת השכירות ואף להוזיל בעלויות השכירות.
  • גמישות בגודל המשרד
    כאמור במתחמים השונים ניתן לשכור עמדה או משרד לאדם אחד. העסק גדל? לא צריך להתרחק, לרוב יתאפשר לכם באותו המתחם לקחת משרד גדול יותר מבלי להחליף את הסביבה הקיימת. ישנם מתחמי עבודה משותפים שמאפשרים לגדול עד כדי עשרות עובדים.
  • ריהוט כלול
    בלי יוצא מן הכלל, כל חללי העבודה המשותפים מגיעים עם ציוד בסיסי שמשתנה ממתחם למתחם אך לרוב כולל כסא, שולחן, וארונית לכל עובד ומזגן בכל משרד.
  • מתקנים בחלל המשותף
    מחוץ למשרד או לעמדה בחלל המשותף תמצאו בדרך כלל שירותים, שירותי ניקיון, מטבחונים עם/בלי קפה, תה, חלב, לעיתים בירה ועוד, מדפסת/פקס/סורק, שירותי גריסה וציוד משרדי.
  • חדרי ישיבות
    במשרדים מסורתיים לעיתים קשה להקצות שטח לחדרי ישיבות על חשבון שטח יקר במשרד, במיוחד אם בחדרי הישיבות לא משתמשים במידה רבה. במתחמי עבודה משותפים קיימים חדרי ישיבות אשר בהם ניתן להשתמש על בסיס שעתי ובכך הם לא גוזלים שטח מהמשרד שלכם ומאפשרים שימוש קל ופרקטי אפילו אם תזקקו לחדר ישיבות רק פעם בשבוע או פעם בחודש.
  • הווי ובידור
    בזמן שחלק ממתחמי העבודה המשותפים מבקשים לשמור על אוכלוסיה מבוגרת ומעונבת, רוב המתחמים פונים לקהל צעיר ומנסים למשוך קהל זה על ידי מפגשי הווי, Happy Hour, מסיבות ועוד. לחברות קטנות ללא מחלקת משאבי אנוש שבדרך כלל דואגת לפעילויות אלה זהו פתרון מושלם.
  • אווירה
    מלבד ההווי והבידור במפגשים ובאירועים, ידוע שהאווירה בחללי עבודה משותפים היא לא פחות ממחשמלת, חברות סטארטאפ צעירות, בתי עסק ממגוון תחומים ועצמאים נפגשים במהלך 24 שעות בנטוורקינג שלא מפסיק ובכך רוקמים שיתופים פעולה ויחסים בין אישיים נהדרים ותוססים.
  • חשבונית אחת
    כאשר משלמים על עמדה או משרד במתחם חללים משותפים משלמים תשלום חודשי אחד אשר כולל בתוכו את רוב הוצאות העסק : שכירות, ארנונה, חשמל, מים, שירותי ניקיון, ריהוט וציוד משרדי כגון מדפסת, דפים, דיו, עטים ועוד, ביטוח לעסק, שירותי אבטחה (מצלמות ושומר בבניין), אינטרנט חוטי ואלחוטי ועוד.
  • הטבות
    חלק ממתחמי העבודה המשותפים מקיימים שיתופי פעולה עם גורמים שונים שיכולים לעזור לעסק שלכם. בדקו עם המתחמים הרלוונטיים אליכם אם הם מציעים הטבות רלוונטיות אליכם.
  • עסק גלובלי
    ברשתות חללים משותפים כמו WeWork, ריג'ס ועוד אשר כוללים מספר סניפים בארץ ובעולם מקובל לקבל גישה לאותם סניפים בארץ ובעולם כך שגם אם אתם שוכרים משרד ב-WeWork תל אביב ויש לכם פגישה בלונדון תוכלו ללא עלות לתאם לעצמם פגישה בחדר ישיבות באחד מסניפי WeWork London.
 
 

טבלת כדאיות של שכירת משרד עצמאי אל מול משרד בחלל משותף

לפניכם טבלת כדאיות אשר משווה בין עלויות של משרד ל-3 אנשים ומשרד של 10 אנשים במשרד עצמאי אל מול משרד במתחם חללי עבודה. הסכומים הינם הערכות וכמובן שבכל אחד מהמרכיבים יכול להיות שוני לפי צרכיו ורצונותיו של המשכיר.
 
 
עלויות משרד עצמאי
עלויות במתחם חללי עבודה
פירוט עלויות משרד ל-3 אנשים
עלויות חד פעמיות:
מדפסת - 1,000 ש"ח
3 כסאות - 1,500 ש"ח
3 שולחנות - 1,500 ש"ח
3 ארוניות - 900 ש"ח
 
סה"כ עלות הקמה 4,900 ש"ח
 
עלויות חודשיות:
שכירות חודשית - 4,000 ש"ח
ארנונה - 1,000 ש"ח
חשמל - 500 ש"ח
מים - 100 ש"ח
אינטרנט - 100 ש"ח
ניקיון - 500 ש"ח
קופה קטנה (קפה וציוד משרדי) - 500 ש"ח
ביטוח - 100 ש"ח
 
סה"כ עלות חודשית - 6,800 ש"ח
 
עלות חודשית 6,000 ש"ח
עלות אחרי 12 חודשים
86,500 ש"ח
72,000 ש"ח
פירוט עלויות משרד ל-10 אנשים
עלויות חד פעמיות:
מדפסת - 1,000 ש"ח
10 כסאות - 5,000 ש"ח
10 שולחנות - 5,000 ש"ח
10 ארוניות - 3,000 ש"ח
 
סה"כ עלות הקמה 14,000 ש"ח
 
עלויות חודשיות:
שכירות חודשית - 10,000 ש"ח
ארנונה - 3,000 ש"ח
חשמל - 1,000 ש"ח
מים - 200 ש"ח
אינטרנט - 200 ש"ח
ניקיון - 850 ש"ח
קופה קטנה (קפה וציוד משרדי) - 1,000 ש"ח
ביטוח - 250 ש"ח
 
סה"כ עלות חודשית - 16,400 ש"ח
עלות חודשית 24,000 ש"ח
עלות אחרי 12 חודשים
210,800 ש"ח
288,000 ש"ח
 
סכומי השכירות במתחמי העבודה המשותפים הינם לפי תחשיב של 2,000 ש"ח לעובד בשכירות חודשית. מלבד העובדה שהמחירים משתנים ממתחם למתחם, המחירים משתנים כאשר מתבצע משא ומתן בין השוכר לבין בעלי המתחם בכל הנוגע לעלות החודשית והנחות במידה ושוכרים את המשרד לתקופה ארוכה.
 
למה לשים לב
הסכם שכירות בין שוכר לבין משכיר שונה משמעותית בין הסכם שכירות בין שוכר לבין מתחם חללים משותפים. עיקר השינויים נובע מכך שכשנכנסים למתחם חללים משותפים לא רק נכנסים למשרד אלא נכנסים לקהילה ובקהילה צריך לשמור על חוקים מסויימים כדי שהיא תתפקד בצורה הרמונית, מהנה ויעילה.
אז למה צריך לשים לב בהסכם שכירות?
 
  • כללי התנהגות - כאמור בקהילה יש חוקים משלה, בניגוד למשרד שלכם בו אתם קובעים את התרבות הארגונית, במתחם חללים משותפים אתם והעובדים שלכם תצטרכו לעיתים לשמור על תרבות ארגונית שאותה מכתיבה חברת החללים המשותפים.
  • עליית מחירים - עליית מחירים כל תקופה קיימת גם במשרדים מסורתיים אך בחללים משותפים קרוב לוודאי שלא יוותרו על סעיף זה ויש לקחת אותו בחשבון.
  • דמי יציאה - גם אם אתם שוכרים לתקופה קצרה ואף חודש אחד, לעיתים תצטרכו לעדכן מבעוד מועד על סיום התקשרות אחרת תצטרכו לשאת בדמי יציאה.
 
לסיכום,
התחלה של עבודה במתחם עבודה משותף מתחילה בפגישת הכרות. אחרי אפיון הצרכים שלכם או של המשרד שלכם וסיור במתחם תוכלו לקבל אינדיקציה אם הפתרון מתאים לצרכים שלכם.
בישראל קיימים לא מעט מתחמי חללי עבודה משותפים ומתחמים חדשים נבנים כל הזמן. כיום באופן לא מפתיע רוב חללי העבודה המשותפים נמצאים בתל אביב אך ניתן למצוא חללי עבודה בערים הרצליה, חיפה, ירושלים, באר שבע ועוד.
באמצעות פניה בטופס תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר ממתחמי עבודה משותפים באיזור הקרוב אליכם.

 


אז למה אתם מחכים? בתי העסק ממתינים לפנייתכם. מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר.

אהבתם ? המליצו עלינו
רוצים שנחזור אליכם עם הצעות מחיר בנושא חללי עבודה משותפים? השאירו שם וטלפון או התקשרו 5959* בכל שעה
איך זה עובד?
סגור

מחפש חללי עבודה משותפים?
אנו נחזור אליך עם הצעת מחיר!











השירות ללא תשלום וללא התחייבות מאת :
יס פליז
התקשרו 24 שעות ביממה ל-5959*
לקבלת הצעות מחיר בנושא חללי עבודה משותפים

סגור

השוואת מחירי חללי עבודה משותפים

אתר זה משתמש ב'עוגיות' לצרכים שונים. פרטים נוספים בהצהרת הפרטיות
[ סגור ]