שלט חוצות הוא דרך מעולה לקדם עסק או חברה על ידי פרסום של דימוי חזותי הקשור אליה ומכוון עליה במקום בו עיניים רבות יכולות לפגוש בו. פרסום חוצות הוא מזה שנים רבות כלי מרכזי מאוד בעולם הפרסום ומפרסמים רבים עושים שימוש באפשרות של שילוט חוצות בכדי לקדם מטרות שונות מסחריות או אחרות. שלטי חוצותאינם משרתים את העולם העסקי ועולם הפרסום בלבד שכן שימוש באפשרות של שלטי חוצות נפוץ גם למטרות אחרות כמו מטרות פוליטיות. לא נדיר כי במערכת בחירות למשל אנו נמצא שלט חוצות בכל מקום שכן גם מעיני העולם הפוליטי לא נעלם ערכו של התחום של פרסום חוצות. שילוט חוצות הפך לחלק בלתי נפרד מהיום יום של האדם החי בעיר ויותר ויותר גם של האדם החי בכפר שגם הוא מזמן חשוף לנושא של פרסום חוצות. להלן אנו נקדיש את המאמר שלנו לשני היבטים שונים של הנושא של שלטי חוצות. חלקו הראשון של המאמר שלנו יעסוק בנושא של סוגים של שלטי חוצותואילו חלקו השני של הדיון בנושא של פרסום חוצות יוקדש להיבט לש מחירים של שילוט חוצות.
סוגים
פרסום חוצות יכול להיות אמצעי שבא לידי ביטוי באמצעים שונים. אנו יכולים לדבר למשל על שלט חוצות מסורתי כמו זה שעל לוחות מודעות. אמצעים יותר מורכבים של פרסום חוצות כולל אמצעים של שילוט חוצות שעושים שימוש במסכי וידאו בכדי להעביר מסרים דינמיים. שלטי חוצות יכולים גם להיות בגדלים שונים ודומה כי העולם והתחום של שילוט חוצות נוטה מאז ומתמיד להגדיל את השטח שאותו תופסים שלטי חוצות בטווח הראייה של האדם החי בעיר שכבר אינו יכול למצוא מקום אליו יביט מבלי לפגוש שלט חוצות.
מחירים
שלטי חוצות הם אמצעי של פרסום חוצות שכידוע עולה כסף לא מעט. המרכיב העיקרי של העלות הוא הן שאלת הגודל וכמובן גם שאלת המיקום של שלט חוצות. שלט חוצות קטן במקום שולי יהיה כמובן הרבה יותר זול לעומת שלטי חוצות גדולים המוצבים במקומות מרכזיים. ישנם לא מעט שחקנים בשוק של פרסום חוצות המציעים צורות שונות ושירותים שונים של שילוט חוצות וטווח המחירים יכול להשתנות על פי ספק השירות והשירות שהוא מציע בכל מה שנוגע לפרסום חוצות.
איך מעצבים?
שילוט חוצות הוא תחום מורכב ולו מתנגדים רבים ולכן לא מן הנמנע כי בבחירת עיצוב השילוט יקומו גם אלו שיאמרו כי השלט לא לטעמם מכל מיני סיבות.
שילוט לעסקים הוא למטרת קידום ולכן בראש ובראשונה מומלץ לבחור עיצוב שמייצג את העסק או המותג בצורה הטובה ביותר, זאת אומרת שאם אתם מציעים שירות למבוגרים אל תבחרו בדוגמנית צעירה, אם אתם פונים לקהל מסורתי אל תשתמשו בפרסומת פרובוקטיבית וכדומה.
הדגישו את שם החברה ונסו עד כמה שניתן ליצור מסר באמצעות שילוט חוצות כי הוא זה שייקלט ברגע הקצר ההוא שהנוהג ברכב ישים לב לפרסום שלכם.
איך בוחרים?
חשוב להבין כי יש חשיבות גדולה לבחירת חברת שילוט חוצות וזאת משום שרצוי כי כל השירותים הכלולים בעסקה יהיו תחת קורת גג אחת, מקור החשיבות לעניין זה היא משום יצירת מקור אחד איתו עובדים והדבר מן הסתם חוסך התמקחויות והתרוצצויות וכמובן יש את עניין המחיר – בדרך כלל בחירת כל השירותים תחת קורת גג אחת תניב הנחות מיוחדות לשירותים הנוספים.
כמו כן רצוי לבדוק את מוניטין החברה בשוק, המלצות מלקוחות עבר, לשמוע הצעות מחירים מכמה חברות ולבצע השוואת מחירים לעומת השירותים הנלווים וכדומה.
שילוט חוצות – הדרך הטובה ביותר לגרום לאלפי אנשים להביט על הפרסומת שלכם מידי יום ביומו.