תפריט נגישות

לידים לעסקים
השוואת מחירים > חשמל ומחשבים > שירותי אינטרנט > לידים > מאמרים > פרסום באינטרנט - איך עושים זאת נכון?

פרסום באינטרנט - איך עושים זאת נכון?



 
 
 למילוי פרטים נוספים... (לא חובה אבל מומלץ)
הצעות מחיר שסופקו משנת 2006
1,011,736
למאמרים בנושא לידים
פרסום באינטרנט
פרסום באינטרנט
בשנים האחרונות הפך האינטרנט לאחת ממדיות הפרסום המובילות בעולם. הסיבות לצמיחה המהירה שלו ...
מהם יחסי ציבור ומהי מטרתם ?
מהם יחסי ציבור ומהי מטרתם ?
יחסי ציבור הם פעילות תקשורת המונים שמטרתה היא להשפיע על קהל יעד מסוים או על קהל אנשים ...
הדור הבא של סוכן המכירות פרסום ברשת
הדור הבא של סוכן המכירות פרסום ברשת
פרסום ברשת עוסק באסטרטגיות שונות המתאימות לבעלי עסקים המעוניינים לשווק את העסק שלהם ...
הפרסום באינטרנט הוא אחד מאמצעי הפרסום הנפוצים והפופולריים ביותר כיום. החשיפה שלנו לתכנים פרסומיים באינטרנט היא ברמה יומיומית ולעיתים אנו נחשפים למניפולציות פרסומיות באופן לא מודע. ישראל ידועה כאחת מהמדינות המובילות בעולם במספר מכשירי הסלולר החכמים פר אדם. אנו אוהבים להיות מעודכנים, אנו אוהבים פידבק מהיר ולכן אנו השוק המושלם לפרסום דרך רשת האינטרנט. איך אנחנו יכולים למקסם תועלת עסקית באמצעות פרסום אינטרנטי? ומה עם שאר המדיות הקיימות? הכל במאמר שלפניכם.
 

הכירו את המנגנון מאחורי תוצאות החיפוש שלכם

פרסום באינטרנט יכול להיעשות בשיטות רבות ומגוונות, כאשר רובן ככולן רוצות למשוך את תשומת הלב של הגולש. השיטה "המסורתית" היא בניית באנרים ומיקומם באתרי אינטרנט העוסקים בתחום הקשור לעסק המפורסם בבאנר. הסיבה לשילוב הזה היא הרצון לחשוף את העסק לקהל המתאים לפלח השוק אליו הוא פונה.
 
השיטה השנייה, היותר מורכבת והיותר יקרה היא קידום תוצאות החיפוש. מחקרים הוכיחו כי רוב הגולשים באינטרנט מבססים את הידע שלהם על סמך העמודים הראשונים בתוצאות החיפוש שלהם. כאשר בעל עסק בונה אתר המציע שירותים, ואותו לינק לאתר ממוקם בעמוד הרביעי, שביעי או עשירי בתוצאות החיפוש בגוגל, הוא למעשה מקבל חשיפה שקרובה לאפסית. חברות פרסום רבות לקחו על עצמן לקדם את תוצאות החיפוש לעמודים הראשונים, על ידי שילוב מילות חיפוש נפוצות ועל ידי העלאת כמות הקישורים לאתר האינטרנט של העסק, במטרה להעלות את התנועה לתוך האתר ובכך לשפר את מיקומו.  
 

מה לא טוב בשיטה?

היתרונות לפרסום באינטרנט ברורים – הפרסום מיידי ובמרחק הקלקה אחת ניתן להיחשף למוצרים ושירותים, הפרסומות באינטרנט בולטות, מהבהבות, צבעוניות, משלבות וידאו ותמונות ובכך מגרות את הצופה, הפרסומות מותאמות לקהל יעד ספציפי, ישנו חוסר בצנזורה מחמירה כמו במדיומים אחרים, מחירי חשיפה נמוכים (בניגוד לפרסומות בטלוויזיה שידועות כיקרות יותר) קיימת גמישות ויכולת להתאים את הפרסומת לאתרים שונים וקהלים שונים והרשימה רחוקה מלהסתיים.
 
החסרונות יכולים להתבטא ביכולת של הגולש להתעלם באופן מיידי ומוחלט מהפרסומת על ידי סגירת חלון. בנוסף קיים עדיין קושי לאמוד את ההצלחה של הפרסום באינטרנט, כלומר, ניתן למדוד את כמות ההקלקות על באנר פרסומי, אך קשה לאמוד את הקשר בין הקלקה לרכישה בסופו של דבר. בנוסף פנייה לחברות שעוסקות בתחום בשיטות לא חוקיות שגוגל אוסרת עליהן יכולה להוביל את העסק לחשיפה לתביעה או לביטול הניסיון להעלות את תוצאות החיפוש על ידי גוגל. עליכם לוודא שהשיטות לפרסום באינטרנט בהן אתם עושים שימוש אינן מנסות לעקוף את האלגוריתם של גוגל או לרמות אותו – מכיוון שהדבר לא אפשרי ולא חוקי.
 

התחרות מול המדיות האחרות

פרסום באינטרנט מתאים לכל סוגי העסקים – מקטן ועד גדול. ההשקעה הכלכלית קטנה יחסית והחשיפה עצומה וממוקדת. פרסום ברדיו ידוע כזול, ולפי חברת ANDOR  המתמחה בשיווק אינטרנטי, קשה יותר למקד את החשיפה לקהל יעד ספציפי והחשיפה עצמה יותר מוגבלת. פרסום בטלוויזיה יכול להיות ממוקד לפי שעות צפייה. ידוע שבשעות הבוקר הצופים הם לרוב אנשים מבוגרים ועקרות בית ובשעות הפריים טיים קיימת החשיפה הגבוהה ביותר לכל סוגי הקהלים. הפרסום דורש תקציב די רציני ולכן לא נגיש לחברות קטנות ובינוניות.
 

אמת סובייקטיבית

חוקרים רבים בתחום התקשורת גורסים כי גוגל משמשת כבורר האמת. באמצעות האלגוריתם שלה היא למעשה מחליטה מה יהיו התכנים שיקבלו את מירב החשיפה, בעוד שתכנים אחרים באותו נושא לא יזכו לאותה כמות חשיפה, ובכך בעצם גוגל מבנה את המציאות בתחומים שונים ורבים.
המתנגדים לטענה זו יגידו שהחובה להגיע לאמת היא בידי המשתמש, ושעליו להבין את שיטת הדירוג של גוגל ולחשוף עצמו גם לתוצאות חיפוש שאינן מופיעות בעמודים הראשונים.


Yes, Please! כאן כדי לחסוך לכם זמן וכסף בנושא לידים. כדי לקבל הצעות מחיר מלאו את הטופס שמשמאל או התקשרו בטלפון 5959* 24 שעות ביממה כדי להשוות בין עד 5 עסקים מובילים.

אהבתם את המאמר ? המליצו עליו:
איך זה עובד?
סגור

מחפש לידים?
אנו נחזור אליך עם הצעת מחיר!











השירות ללא תשלום וללא התחייבות מאת :
יס פליז
התקשרו 24 שעות ביממה ל-5959*
לקבלת הצעות מחיר בנושא לידים

סגור

השוואת מחירי לידים

אתר זה משתמש ב'עוגיות' לצרכים שונים. פרטים נוספים בהצהרת הפרטיות
[ סגור ]